Tuesday, January 19, 2010

သတင္းတစ္ခု၊ ခံစားမွဳႏွစ္ခု

ဒီေန႔ ၀မ္းသာစရာသတင္းတစ္ခု ၾကားလုိက္ျပီ အရမ္း၀မ္းသာသြားေသာ္လည္း ၀မ္းနည္းျခင္းတစ္ခုကိုလဲ ထပ္တူရလုိက္ပါတယ္။

၀မ္းသာစရာသတင္းကေတာ့ ... ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူငယ္ခ်င္းႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူငယ္ခ်င္း မဂ္လာေဆာင္ေတာ့မယ္တဲ့ ...
၀မ္းနည္းတာကေတာ့ ... ဒီသတင္း ကၽြန္ေတာ္အရင္ဆံုး သိတာမဟုတ္ဘူး။

၀မ္းသာစရာကေတာ့ ... ဒီအတြဲ ေစ့စပ္ျပီးသြားျပီတဲ့ ...
၀မ္းနည္းတာကေတာ့ ... ဒီသတင္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ ၁လေက်ာ္ျပီမွ သိတာ။

၀မ္းသာစရာကေတာ့ ... ကၽြန္ေတာ္ေမးတာကိုေတာ့ သူေျဖတယ္။
၀မ္းနည္းတာကေတာ့ ... ကၽြန္ေတာ္ မေမးရင္ေတာ့ သူေျပာဖို႔ အစီအစဥ္ မရွိဘူး။

၀မ္းသာစရာကေတာ့ ... ကၽြန္ေတာ္ထင္ထားခဲ့ဘူးသလုိ ျဖစ္လာလုိ႔။
၀မ္းနည္းတာကေတာ့ ... အသိေနာက္က်လုိ႔။

ခ်စ္သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ သက္ရာေက်ာ္တုိင္ေအာင္ က်န္းက်န္းမာမာႏွင့္ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ ေနႏိုင္ပါေစလုိ႔ ဆုေတာင္းလ်က္ ...

1 comment:

Kyaw K. Soe said...

ရာသက္ပန္ သက္ဆံုးတိုင္ ေပါင္းစည္းႏိုင္ၾကပါေစ...။